Nemokamas pristatymas iš 69,00 €
Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite iki -15% nuolaidą pirmajam pirkimui. < Registracija >
Išsaugoti pirkinių sąraše
Sukurti naują pirkinių sąrašą

Parduotuvės taisyklės

§ 1 Apibrėžimai

  1. Taisyklės - šios Taisyklės, kuriose apibrėžiami nuotolinės prekybos sutarčių sudarymo internetinėje parduotuvėje principai, šių sutarčių vykdymo principai, nuotolinės prekybos sutarties šalių teisės ir pareigos bei skundų nagrinėjimo procedūros principai. Kalbant apie elektroniniu būdu teikiamas paslaugas, Taisyklės ir Nuostatai yra atitinkamai Įstatymo dėl paslaugų teikimo elektroninėmis priemonėmis 8 straipsnyje nurodytos taisyklės ir Nuostatai.
  2. Pirkėjas - fizinis asmuo, turintis visišką teisnumą ir veiksnumą, juridinis asmuo arba juridinio asmens statuso neturintis organizacinis vienetas, kuriam Įstatymas suteikia teisnumą ir kuris su Pardavėju sudaro Nuotolinio pardavimo sutartį.
  3. Vartotojas - vartotojas, kaip apibrėžta Civilinio kodekso 22 1 straipsnyje. Pagal įstatyminį apibrėžimą: vartotoju laikomas fizinis asmuo, sudarantis su verslininku teisinį sandorį, kuris nėra tiesiogiai susijęs su jo ūkine ar profesine veikla.
  4. Fizinis asmuo, vykdantis individualią veiklą, atliekantis neprofesinio pobūdžio pirkimą - fizinis asmuo, sudarantis nuotolinės prekybos sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkine komercine veikla, kai iš sutarties turinio matyti, kad ji nėra to asmens profesinio pobūdžio, visų pirma kylanti iš jo ūkinės komercinės veiklos dalyko, pateikiamas remiantis Centrinio registro nuostatomis ir informacija apie ūkinę komercinę veiklą, kuriam įstatymas suteikia teisę: atsisakyti sutarties pagal Vartotojams suteiktas taisykles, taikyti nuostatas dėl draudžiamų sutarties šablonų nuostatų ir dėl garantinės atsakomybės už parduoto daikto trūkumus.
  5. Pardavėjas:
    1. BIOSHI S.A.,
      tel. +48 788 208 018,
      contact@bioshi24.lt,
      NIP PL6762649713,
      REGON 526170605.
  6. Pardavėjo registruotos buveinės adresas:
    aleja 29 Listopada, nr 39E, lok. U3, 31-425 Kraków
  7. Internetinė parduotuvė - Pardavėjo valdoma interneto svetainė, pasiekiama šiais elektroniniais adresais: bioshi24.lt, kurioje Klientas gali gauti informaciją apie Prekes ir jų prieinamumą, įsigyti Prekes ar užsisakyti paslaugą.
  8. Nuotolinės prekybos sutartis - Prekių pardavimo / paslaugų teikimo / skaitmeninio turinio pristatymo (jei taikoma) sutartis, sudaryta naudojantis internetine parduotuve.
  9. Prekė - kilnojamasis daiktas, kurį Klientas gali įsigyti Internetinėje parduotuvėje.
  10. Internetinės parduotuvės privatumo ir slapukų politika - dokumentas, kuriame pateikiamos išsamios asmens duomenų tvarkymo ir slapukų naudojimo taisyklės. Privatumo ir slapukų politika yra Taisyklių ir sąlygų priedas Nr. 3 ir ją galima rasti adresu https://bioshi24.lt/pl/privacy-and-cookie-notice.
  11. Nuolatinė laikmena - medžiaga arba priemonė, leidžianti Klientui arba Pardavėjui saugoti informaciją, skirtą asmeniškai Klientui, tokiu būdu, kad ateityje būtų galima susipažinti su informacija tam tikrą laikotarpį, atitinkantį informacijos naudojimo tikslus, ir leidžianti atkurti saugomą informaciją nepakitusia forma, visų pirma elektroniniu paštu.
  12. Elektroninė užsakymo forma - elektroninė užsakymo procedūra, kurią Pardavėjas pateikia Pirkėjui.
  13. Elektroninė grąžinimo forma - elektroninė grąžinimo procedūra, kurią Pardavėjas pateikia Pirkėjui; ją galima rasti adresu https://bioshi24.lt/returns-open.php.
  14. Elektroninė skundo forma - elektroninė skundo procedūra, kurią Pardavėjas pateikia Pirkėjui; ją galima rasti adresu https://bioshi24.lt/rma-open.php.
  15. Užsakymo išsiuntimas - užsakymo patvirtinimas paspaudžiant Pirkėjo mygtuką "Užsakyti ir sumokėti", kuris laikomas Pirkėjo pateiktu privalomu ketinimo sudaryti nuotolinio pardavimo sutartį su Pardavėju pareiškimu.
  16. Paskyra - Internetinėje parduotuvėje ir Pardavėjo IT sistemoje saugomų duomenų apie konkretų Klientą, jo pateiktus užsakymus ir sudarytas nuotolinės prekybos sutartis rinkinys, kuriuo naudodamasis Klientas gali pateikti užsakymus, taip pat laiku juos atšaukti ar redaguoti ir sudaryti nuotolinės prekybos sutartis.
  17. Užsakymo apdorojimo įvertinimas ir atskirų prekių įvertinimas - subjektyvūs teiginiai ir įvertinimai, kuriuos Klientas skiria internetinei parduotuvei žvaigždučių forma nuo 1 iki 5 po to, kai užbaigiamas Užsakymas.

§ 2 Bendrosios nuostatos

  1. Elektroniniu būdu teikiamų paslaugų rūšys ir apimtis:
    1. internetinių pardavimo sutarčių sudarymas dėl internetinėje parduotuvėje parduodamų Prekių,
    2. Paskyros registravimo ir naudojimo internetinėje parduotuvėje principai,
    3. nuomonių, komentarų ir vertinimų pridėjimas - Klientas gali pridėti nuomonę ar komentarą prie savo užsakymo,
    4. siųsti el. laiškus, kuriais Pardavėjas patvirtina užsakymo gavimą, galimą mokėjimo gavimą, užsakymo priėmimą apdorojimui.
  2. Internetine parduotuve galima naudotis, jei Kliento naudojama kompiuterinė sistema atitinka šiuos minimalius techninius reikalavimus:
    1. dabartinės versijos žiniatinklio naršyklės, pvz:
      • "Firefox"
      • "Chrome"
      • "Microsoft Edge"
  3. bet kokia programa, skirta PDF formato failams peržiūrėti.
  4. Pardavėjas pateikia šias Taisykles ir sąlygas kartu su priedais per pagrindiniame puslapyje esančią nuorodą prieš nuotolinės prekybos sutarties sudarymą, jos sudarymo metu ir po jos sudarymo. Pirkėjas gali jį atsisiųsti ir atsispausdinti.
  5. Siekdama užtikrinti su teikiamomis paslaugomis susijusių pranešimų ir duomenų perdavimo saugumą, interneto parduotuvė imasi techninių ir organizacinių priemonių, atitinkančių teikiamų paslaugų saugumo laipsnį, ypač priemonių, kad neįgalioti asmenys negalėtų gauti ir keisti internetu perduodamų asmens duomenų.

§ 3. Įsakymai

  1. Užsakymas Internetinėje parduotuvėje gali būti pateikiamas per Paskyrą arba pasirenkamas pirkimo be registracijos variantas, tokiu atveju sukuriama vidinė paskyra, kurios pagrindu Klientas gali susikurti Paskyrą. Vidinė paskyra saugoma tol, kol duomenys iš sistemos ištrinami arba Paskyra blokuojama.
  2. Pirkimas atliekamas užpildant Elektroninės užsakymo formą, esančią Internetinės parduotuvės svetainėje. Užsakytos prekės parenkamos įdedant jas į krepšelį. Elektroninėje užsakymo formoje nurodyta &lt;span> m. &lt;/span> colių. kokias Prekes, kokia kaina ir kokiais kiekiais Klientas nori užsisakyti į jo nurodytą vietą. Klientas imasi atitinkamų techninių veiksmų pagal rodomus pranešimus.
  3. Klientui pateikus visus reikiamus duomenis, bus rodoma pateikto užsakymo suvestinė. Užsakymo suvestinėje bus pateikta informacija apie: Pardavėjo identifikacinius duomenis, užsakymo temą, užsakytų Prekių vienetą ir bendrą kainą, įskaitant pristatymo išlaidas ir kitą, jei yra, pasirinktą mokėjimo būdą, pasirinktą pristatymo būdą, pristatymo laiką ir išlaidas.
  4. Jeigu sutarties dalykas yra skaitmeninio turinio, kuris nėra saugomas materialioje laikmenoje, pristatymas arba elektroniniu ar nuotoliniu būdu teikiamos paslaugos – Vartotojas papildomame užsakymui pateikti reikalingame langelyje, esančiame Elektroninėje užsakymo formoje, sutinka, kad: "Sutinku, kad skaitmeninis turinys, kuris nėra įrašytas materialioje laikmenoje, būtų pristatytas arba kad paslauga būtų pradėta teikti nepraėjus 14 dienų nuo sutarties sudarymo dienos, ir pripažįstu, kad prarandu teisę atsisakyti sutarties". Pardavėjas el. paštu patvirtins minėto sutikimo gavimą.
  5. Norint pateikti užsakymą, elektroninėje užsakymo formoje būtina pateikti privalomus asmens duomenis, sutikti su Taisyklių ir sąlygų turiniu, išsiųsti užsakymą paspaudžiant mygtuką "Užsakyti ir sumokėti".
    1. Kliento elektroninio užsakymo formos pateikimas yra privalomas pareiškimas apie ketinimą sudaryti nuotolinės prekybos sutartį pagal šias Taisykles ir sąlygas.
    2. Nuotolinio pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pardavėjas priima elektroninę užsakymo formą, o tai patvirtinama Pirkėjui parodant pranešimą, patvirtinantį, kad užsakymas priimtas, ir nurodant užsakymo numerį.
    3. Sudarius nuotolinės prekybos sutartį, Pirkėjas elektroniniu paštu gauna patvirtinimą apie pateiktą užsakymą, kuriame yra: patvirtinimas apie užsakymo priėmimą ir galutinis visų esminių Užsakymo elementų bei sudarytos nuotolinės prekybos sutarties bendrųjų sąlygų (Internetinės parduotuvės taisyklės su priedais Nr. 1 ir Nr. 2) patvirtinimas, Pardavėjo duomenys, Pardavėjo atsakomybė už įvykdymo kokybę, apie Pardavėjo teikiamas paslaugas po pardavimo ir apie sutarties atsisakymo būdą bei pasekmes. Instrukcijos, kaip ir kokios yra sutarties atsisakymo pasekmės, pateikiamos 1 priede.
    4. kol Pardavėjas nepradėjo tvarkyti užsakymo:
      1. Klientas gali pakeisti savo užsakymą naudodamasis elektroninės užsakymo formos puslapyje esančiu techniniu sprendimu ir iš naujo pereiti visą užsakymo kelią. Užsakymas keičiamas pateikiant naują užsakymą, kuris pakeičia anksčiau pateiktąjį. Arba Kliento atliktas mokėjimas įskaitomas į naują užsakymą, o permokos atveju jis grąžinamas į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
      2. Klientas gali atšaukti savo užsakymą pasirinkęs elektroninės užsakymo formos puslapyje esančią parinktį "atšaukti užsakymą".
    5. Jei Klientas atšaukia užsakymą, Pardavėjas per 3 darbo dienas grąžina gautą mokėjimą. Mokėjimas bus grąžintas naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo Klientas.
    6. Užsakymas apdorojamas per 1-30 darbo dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
  6. Kad būtų laikomasi termino, pakanka deklaraciją nusiųsti iki termino pabaigos.
  7. Pradedamas skaičiuoti sutarties atsisakymo terminas:
    1. sutarties, pagal kurią Pardavėjas pristato Prekes, privalėdamas perduoti jų nuosavybės teisę, atveju - nuo tada, kai Prekes perima Vartotojas arba trečioji šalis, kuri nėra Vartotojo nurodytas vežėjas, ir sutarties, pagal kurią:
      1. apima daugybę prekių, kurios pristatomos atskirai, partijomis ar dalimis, - nuo paskutinės prekės, partijos ar dalies perėmimo;
      2. tai reguliarus prekių pristatymas per nustatytą laikotarpį - nuo pirmosios prekės perėmimo nuosavybėn;

§ 4 Mokėjimas

  1. Internetinėje parduotuvėje galima atsiskaityti išankstiniu mokėjimu, grynaisiais pinigais (su mokėjimu į sąskaitą po pristatymo). Atidėto mokėjimo variantas galimas su Pardavėju individualiai suderintais atvejais.
  2. Už prekes galima sumokėti elektroninėje užsakymo formoje užsakymo metu pasirinktu būdu.
  3. Šiuo metu internetinėje parduotuvėje esančius išankstinio mokėjimo būdus galima rasti adresu https://bioshi24.lt/pl/payments.

§ 5 Pristatymas

  1. Elektroninėje užsakymo formoje Klientas pasirenka pristatymo būdą, pažymėdamas atliktą pasirinkimą.
  2. Jei Pirkėjas neatsiima Prekių ir dėl to Prekės grąžinamos Pardavėjui, Pardavėjas gali nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį. Sutartis nutraukiama pateikiant Klientui pareiškimą el. paštu.
  3. 2 punkte nurodytu atveju Pardavėjas privalo nedelsdamas grąžinti Klientui už Kliento įsigytas Prekes gautą apmokėjimą.
  4. Šiuo metu internetinėje parduotuvėje esančius pristatymo būdus galima rasti adresu https://bioshi24.lt/pl/delivery.

§ 6 Sutarties atsisakymas - elektroninė grąžinimo forma

  1. Pirkėjas, kuris yra vartotojas, sudaręs nuotolinės prekybos sutartį, gali jos atsisakyti per 14 dienų nenurodydamas priežasties. Jei atsisakoma nuotolinės pardavimo sutarties, sutartis laikoma nesudaryta.
  2. Fizinis asmuo, vykdantis individualią veiklą ir atliekantis pirkimą ne pagal verslo liudijimą, taip pat turi teisę atsisakyti sutarties šių taisyklių 6 ir 7 skyriuose nurodytais principais.
  3. Pardavėjas patikrina 2 dalyje nurodyto asmens teisę pateikti pareiškimą dėl Sutarties atsisakymo. Tikrinama, ar sudaryta sutartis nėra to asmens profesinio pobūdžio, visų pirma analizuojant PKD kodus, nurodytus Centriniame verslo veiklos ir informacijos registre.
  4. Pripažinus, kad asmens, vykdančio individualią veiklą Internetinėje parduotuvėje, atliktas Prekių pirkimas buvo profesinio pobūdžio - Pardavėjas nedelsdamas, t. y. ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo pareiškimo dėl sutarties atsisakymo gavimo, informuoja pareiškimą pateikusį asmenį, kad dėl atlikto pirkimo profesinio pobūdžio - jis neturi teisės atsisakyti sutarties, todėl pateiktas pareiškimas dėl sutarties atsisakymo - neturi teisinės galios. Jei kartu su pareiškimu apie atsisakymą nuo sutarties pateikiama fizinė Prekių grąžinimo deklaracija - Prekės siunčiamos atgal pareiškimą pateikusio asmens sąskaita ir anksčiau Užsakyme nurodytu adresu. Pardavėjo atsakymas pateikiamas tuo pačiu būdu, kurį naudojo deklaraciją pateikęs asmuo.
  5. Sutarties atsisakymo atveju vartotojas padengia tik tiesiogines Prekių grąžinimo išlaidas.
  6. Vartotojo pareiškime turi būti aiškiai išreikšta jo valia atsisakyti sutarties, visų pirma vartotojas gali:
    1. naudokite elektroninę grąžinimo formą, kurią rasite internetinės parduotuvės svetainėje https://bioshi24.lt/returns-open.php.
    2. atsisakyti sutarties, naudodami sutarties atsisakymo formą, pridėtą kaip Priedas Nr. 2, išsiųsdami ją Pardavėjo registruotos buveinės adresu.
    3. Pardavėjas nedelsdamas patvariojoje laikmenoje patvirtina faktą, kad gavo 1 ir 2 punktuose nurodytu būdu pateiktą pareiškimą dėl sutarties atsisakymo.
  7. Kad būtų laikomasi termino, pakanka deklaraciją nusiųsti iki termino pabaigos.
  8. Pradedamas skaičiuoti sutarties atsisakymo terminas:
    1. sutarties, pagal kurią Pardavėjas pristato Prekes, privalėdamas perduoti jų nuosavybės teisę, atveju - nuo tada, kai Prekes perima Vartotojas arba trečioji šalis, kuri nėra Vartotojo nurodytas vežėjas, ir sutarties, pagal kurią:
      1. apima daugybę prekių, kurios pristatomos atskirai, partijomis ar dalimis, - nuo paskutinės prekės, partijos ar dalies perėmimo;
      2. tai reguliarus prekių pristatymas per nustatytą laikotarpį - nuo pirmosios prekės perėmimo nuosavybėn;
  9. Pareiškimo apie sutarties atsisakymą forma (šių nuostatų priedas Nr. 2) ir informacija apie sutarties atsisakymo teisės įgyvendinimą (šių nuostatų priedas Nr. 1) pateikiama 3.5 punkte nurodyta elektronine forma. .3 šių taisyklių.
  10. Teisė atsisakyti nuotolinės prekybos sutarties netaikoma sutartims, nurodytoms str. 2014-05-30 įstatymo (2019 m. Įstatymų leidinio 134 punktas) dėl vartotojų teisių 38 p., &lt;span> m. &lt;/span> in. Susitarti dėl susitikimo:
    1. kai kaina ar atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių verslininkas nekontroliuoja ir kurie gali įvykti nepasibaigus terminui atsisakyti sutarties;
    2. kurių paslaugos objektas yra nesurenkamas daiktas, pagamintas pagal kliento specifikaciją arba tarnaujantis jo individualiems poreikiams tenkinti;
    3. kurios paslaugos objektas yra prekė, pristatyta sandarioje pakuotėje, kurios negalima grąžinti atidarius pakuotę dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, jei pakuotė buvo atidaryta po pristatymo;
    4. kurių atlikimo objektas yra garso ar vaizdo įrašas arba kompiuterio programinė įranga, tiekiama užplombuotoje pakuotėje, jei pakuotė atidaroma po pristatymo;
    5. skaitmeninio turinio ir elektroninių licencijų, kurios nėra įrašytos materialioje laikmenoje, tiekimas, kai paslaugos pradėtos teikti vartotojui aiškiai sutikus prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo terminui ir po to, kai prekiautojas informavo vartotoją apie teisės atsisakyti sutarties praradimą;
    6. prekių, kurios gali greitai sugesti arba kurių galiojimo laikas greitai baigiasi, tiekimas ir prekių, kurios dėl savo pobūdžio yra neatskiriamai sumaišytos su kitomis prekėmis, tiekimas po pristatymo;
    7. laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų tiekimo, išskyrus prenumeratos sutartis;
    8. sudaryta viešame aukcione;
    9. apgyvendinimo, išskyrus gyvenamąsias patalpas, prekių vežimo, automobilių nuomos, maitinimo, laisvalaikio, pramogų, sporto ar kultūros renginių organizavimo paslaugų, jei sutartyje nurodyta įvykdymo data ar laikotarpis;
    10. kai paslaugą sudaro alkoholiniai gėrimai, dėl kurių kainos buvo susitarta sudarant pirkimo-pardavimo sutartį, kurie gali būti pristatyti tik po 30 dienų ir kurių vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kurių prekiautojas negali kontroliuoti;

§ 7 Daiktų pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo pasekmės

  1. Pardavėjas per 14 dienų nuo pareiškimo apie atsisakymą nuo Daikto pirkimo-pardavimo sutarties gavimo dienos grąžina Vartotojui visus Vartotojo sumokėtus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas, atitinkančias pigiausią Pardavėjo pasiūlytą pristatymo būdą.
    1. Mokėjimas kompensuojamas naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojo vartotojas.
    2. Jei vartotojas, norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, pasinaudoja elektronine grąžinimo forma, lėšos bus grąžintos pasirinktu būdu ir į vartotojo nurodytą banko sąskaitą.
  2. Jei Pardavėjas nepasiūlė pačiam atsiimti Prekių iš Vartotojo, Pardavėjas gali sulaikyti iš Vartotojo gauto mokėjimo grąžinimą tol, kol gaus Prekes atgal arba kol Vartotojas pateiks jų grąžinimo įrodymą, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.
  3. Pardavėjas gali pasiūlyti Vartotojui pačiam atsiimti Prekes iš Vartotojo. Tačiau jei Pardavėjas tokio pasiūlymo nepateikė, vartotojas turėtų grąžinti prekę Pardavėjui (arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui ją atsiimti) nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo sutarties atsisakymo dienos. Norint laikytis termino, pakanka grąžinti prekę iki jos galiojimo pabaigos. Prekės, kurias vartotojas grąžina, turėtų būti siunčiamos Pardavėjo registruotos buveinės adresu.
  4. Vartotojas atsako už bet kokį Prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl jų naudojimo daugiau, nei būtina Prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

§ 8 Skundai

  1. Pardavėjas privalo pristatyti Prekes be fizinių ir teisinių defektų ir atsako Pirkėjui už įsigytų Prekių fizinius ir teisinius defektus Civilinio kodekso nustatyta tvarka.
  2. Jei Prekės turi fizinių ar teisinių trūkumų, Pirkėjas gali pateikti Pardavėjui pretenziją dėl trūkumų garantijos:
    1. naudodami elektroninę skundo formą;
    2. raštu Pardavėjo registruotos buveinės adresu arba el. paštu no-reply@idosell.com.
    3. Skunde turi būti nurodytas defektas, kurį, Pirkėjo nuomone, turi prekės, pretenzijos Pardavėjui ir, jei įmanoma, atitinkamo defekto dokumentas. Pardavėjas atsako į skundą per 14 dienų nuo jo gavimo. Jei jis neatsako per minėtą terminą, laikoma, kad jis skundą priėmė. Atsakymą į skundą Pardavėjas pateikia Pirkėjui raštu arba patvariojoje laikmenoje.
    4. Elektroninėje skundo formoje įvairiuose etapuose nurodomi veiksmai, kurių Pirkėjas turi imtis norėdamas pateikti skundą, įskaitant skundžiamų Prekių pristatymo Pardavėjui būdą.
    5. Jei Pardavėjas mano, kad skundas yra pagrįstas: pakeitimo, remonto išlaidas, įskaitant su Prekių reklamacija susijusias siuntimo išlaidas, apmoka Pardavėjas.
    6. Pardavėjas patikrina, ar individualios įmonės savininko, vykdančio neprofesionalaus pobūdžio pirkimą, pateiktas skundas yra to asmens neprofesionalaus pobūdžio. Patikrinimas atliekamas analizuojant PKD kodus, nurodytus Centriniame verslo veiklos ir informacijos registre.
    7. Jei po Vartotojo pateikto skundo ginčas nebuvo išspręstas, Pardavėjas pateikia Vartotojui pareiškimą popieriuje ar kitoje nuolatinėje laikmenoje apie:
      1. ketinimas kreiptis į neteisminio vartotojų ginčų sprendimo procedūrą arba susitarimas dalyvauti tokioje procedūroje, arba
      2. atsisakymas dalyvauti vartojimo ginčų neteisminio sprendimo procedūrose.

§ 9 Atsiliepimai

  1. Per tam tikrą laiką nuo Užsakymo užbaigimo, Klientas, turintis Paskyrą, el. paštu gali būti paprašytas pridėti Užsakymo įvertinimą ir atskirų prekių įvertinimą. Užsakymo įvertinimas ir atskirų prekių įvertinimas yra savanoriškas ir nemokamas, o norėdamas tai padaryti, Klientas turi spustelėti nuorodą, kuri nukreipia į atskirą puslapį. Klientas gali pridėti šiuos įvertinimus tik vieną kartą per vieną užsakymą.
  2. Pagal minėtus įvertinimus klientas gali suteikti žvaigždučių įvertinimą nuo 1 iki 5 ir pridėti žodinį pareiškimą, kurio dydis neviršija 65535 žodžių. Minėti reitingai automatiškai pasirašomi kliento vardu ir pavarde bei miestu, kurį klientas nurodė registruodamas paskyrą.
  3. Vertinimai saugomi ir viešai rodomi internetinės parduotuvės svetainėje, taip pat svetainėse https://zaufaneopinie.idosell.com ir https://trustedreviews.idosell.com.
  4. Pardavėjas iš esmės netikrina ir nekontroliuoja užsakymų įvertinimų. Pirkėjas pats ir savarankiškai atsako už reitinguose pateiktus teiginius. Pardavėjas turi teisę visiškai arba iš dalies blokuoti reitingus pagal teisės aktų ir šių Sąlygų nuostatas.
  5. Neleidžiama talpinti turinio, kuriame yra neteisingos, klaidinančios, vulgarios, agresyvios, įžeidžiančios arba aiškiai prieštaraujančios gerai moralei informacijos. Taip pat nepriimtinas neteisėto, trečiųjų šalių teises pažeidžiančio ar nesąžiningos konkurencijos turinio skelbimas.
  6. Klientas įsipareigoja neskelbti turinio, kuriame yra nuorodų į išorines svetaines, kuris yra reklaminio ar reklaminio pobūdžio arba kuriame yra trečiųjų šalių asmens duomenų. Taip pat draudžiama skelbti neteisėtą turinį, ypač turinį, kuris yra nesąžiningos konkurencijos veiksmas ir pan.
  7. Klientas atsako už savo redaguojamą ir skelbiamą turinį, ypač už trečiųjų šalių teisių ar nuosavybės pažeidimus.
  8. Pirkėjo aiškiai išreikštu prašymu įvertinimų turinys gali būti paslėptas kitiems Parduotuvės naudotojams, tačiau suteiktas žvaigždučių įvertinimas įtraukiamas į bendrą Parduotuvės ir Prekių įvertinimą.

§ 10 Intelektinė nuosavybė

  1. Klientas pareiškia, kad jam nepriklauso jokios teisės, įskaitant autorių teises ar gretutines teises į jo atliktus vertinimus ir pareiškimus, išskyrus teisę naudotis internetine parduotuve Taisyklėse ir sąlygose nurodytu būdu. Klientas neturi teisės įrašyti, atgaminti, padaryti prieinamą, viešai skelbti ar platinti turinį, nebent tokia teisė jam suteikiama pagal teisės aktų arba šių Sąlygų nuostatas.
  2. Klientas neturi teisės jokiais būdais kištis į turinį, ypač neturi teisės kištis į internetinės parduotuvės turinį, struktūrą, formą, grafiką, veikimo mechanizmą ar kitus elementus.
  3. Pateikdamas internetinėje parduotuvėje Įvertinimus, kurie yra kūriniai, kaip apibrėžta 1994 m. vasario 4 d. Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatyme, Pirkėjas suteikia Pardavėjui neišimtinę ir nemokamą licenciją, neribotą laiko ir teritorijos atžvilgiu, Pardavėjui naudoti šiuos kūrinius, kartu su teise suteikti sublicenciją, kuri apima kūrinio padarymą viešai prieinamu tokiu būdu, kad kiekvienas asmuo galėtų su juo susipažinti jo pasirinktoje vietoje ir pasirinktu laiku (internete). Licencija suteikiama visoms jos išdavimo metu žinomoms naudojimo sritims, visų pirma šioms naudojimo sritims:
    1. kūrinio įrašymo ir dauginimo bet kokia technika, ypač spausdinimo, reprografijos, magnetinio įrašymo, skaitmenine technika, t. y. naudojant bet kokią techniką bet kokioje garso ir vaizdo laikmenoje, ypač garso ir vaizdo diskuose, kompaktiniuose diskuose, kompiuterių diskuose, daugialypės terpės tinkle, įskaitant internetą ir su juo susijusias internetines paslaugas, ir dauginimo, įrašymo, naudojimo internete, reklamos, įrašo dauginimo elektronine forma kompiuterio atmintyje ir vidiniuose bei išoriniuose tinkluose srityje,
    2. naudoti visą kūrinį ar jo dalį arba bet kuriuos kūrinio elementus su galimybe juos keisti dėl atitinkamos internetinės terpės pobūdžio visuose leidiniuose, ypač internetiniuose, skaitmeniniuose, naujienlaiškiuose ir informacijoje, atskirai arba kartu su kitais kūriniais ar kūrinių fragmentais; naudoti visą kūrinį ar jo dalį skatinimo ir reklamos tikslais, ypač audiovizualinės, garso, žiniasklaidos reklamos forma.
    3. prekiaujant kūrinio originalu ar kopijomis, ant kurių buvo užfiksuotas kūrinys, - parduodant, skolinant, nuomojant originalą ar kopijas,
    4. skleidžiant kūrinį kitu nei pirmiau nurodytu būdu - viešai atlikti, eksponuoti, rodyti, atgaminti, taip pat transliuoti ir retransliuoti, taip pat padaryti kūrinį viešai prieinamą taip, kad kiekvienas galėtų su juo susipažinti savo nuožiūra pasirinktoje vietoje ir pasirinktu laiku,
    5. naudoti kūrinius reklamos ir rinkodaros tikslais;
  4. Kliento arba Vertintojo atliktas Sąskaitos ištrynimas pagal 9 skirsnio 8 dalį neturi įtakos pirmiau nurodytos licencijos galiojimui.

§ 11 Baigiamosios nuostatos

  1. Šios sąlygos įsigalioja nuo 2021.02.01.
  2. Jei kuri nors šių Taisyklių ir sąlygų nuostata pakeičiama arba pripažįstama negaliojančia kompetentingos institucijos ar teismo sprendimu, likusios nuostatos lieka galioti ir yra privalomos Pardavėjui ir Klientui.
  3. Bet kokiems su šiomis Sąlygomis susijusiems ginčams spręsti taikoma Lenkijos teisė. Šiuos ginčus sprendžia vietos kompetentingas bendrosios kompetencijos teismas. Klientas, kuris yra vartotojas, taip pat gali pasinaudoti neteisminiais skundų ir pretenzijų nagrinėjimo būdais. Visą informaciją apie neteisminius skundų nagrinėjimo būdus ir pretenzijų nagrinėjimą galima rasti Konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos tarnybos interneto svetainėje www.uokik.gov.pl. Kartu norėtume jus informuoti, kad nurodytos procedūros yra savanoriško pobūdžio ir abi šalys turi su jomis sutikti.
  4. Pagal 2013 m. gegužės 21 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013 informuojame, kad ES lygmens vartotojų ir prekybininkų ginčų sprendimo internetu platforma (GES platforma) veikia adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr. GES platforma - tai vieno langelio principu veikianti interneto svetainė, skirta vartotojams ir prekybininkams, siekiantiems neteisminiu būdu išspręsti ginčą dėl sutartinių įsipareigojimų, kylančių iš internetinės pirkimo-pardavimo ar paslaugų teikimo sutarties.

§ 12 1 priedas - Informacija apie naudojimąsi teise atsisakyti sutarties

  1. Indywidualny podmiot gospodarczy dokonujący zakupu o charakterze nieprofesjonalnym, to jest związanym przede wszystkim z przedmiotem jego działalności gospodarczej, co można stwierdzić na podstawie przepisów Centralnej Ewidencji oraz informacji o działalności gospodarczej, posiada również prawo odstąpienia od umowy zgodnie z niniejszym regulaminem. Masz prawo odstąpić od umowy zgodnie z niniejszym regulaminem - Użytkownik. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Okres rezygnacji kończy się po 14 dniach:
    1. w przypadku umowy sprzedaży – od dnia objęcia towaru w posiadanie albo objęcia towaru w posiadanie przez osobę trzecią inną niż przewoźnik i wskazaną przez Ciebie;
    2. jeżeli umowa przewiduje przeniesienie własności kilku rzeczy, dostarczonych oddzielnie od dnia objęcia przez Państwa własności ostatniej z rzeczy albo wskazanej przez Państwa osoby trzeciej innej niż przewoźnik, która weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy;
    3. jeżeli umowa przewiduje przeniesienie własności rzeczy dostarczanej częściami lub częściami, - od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej części albo wskazanej przez Państwa osoby trzeciej innej niż przewoźnik lub część;
    4. w przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy – oznaczony termin od dnia objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy lub objęcia wskazanej przez Ciebie osoby trzeciej innej niż przewoźnik w posiadanie pierwszej z rzeczy;
    5. w przypadku umów o świadczenie usług lub treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku fizycznym – od dnia zawarcia umowy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas, tj. y: Kraków, aleja 29 Listopada, nr 39E, lok. U3, 31-425 Kraków, tel. +48 788 208 018, no-reply@idosell.com o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  3. Możesz skorzystać z przykładowego formularza rezygnacji, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Możesz również wypełnić elektroniczny formularz zwrotu, który znajdziesz na stronie sklepu internetowego https://bioshi24.lt/returns-open.php. Jeśli skorzystasz z tej opcji, niezwłocznie prześlemy Ci potwierdzenie otrzymania powiadomienia o rezygnacji na trwałym nośniku.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację o wykonaniu przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy, zwrócimy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyłączeniem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób wysyłki). Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
  7. W przypadku umów przeniesienia własności rzeczy, w przypadku których nie zaproponowaliśmy, że odbierzemy rzecz w przypadku odmowy – musimy wstrzymać się z wypłatą odszkodowania do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej .
  8. Zwracany produkt odeślij na adres: Paxy - Bioshi24 Pulko g. 96 (LP Express DEPO) 62133 Alytus niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin ten zostanie uznany za niedotrzymany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni. Będziesz odpowiedzialny za bezpośredni koszt zwrotu rzeczy.
  9. Dėl Prekių svorio ir matmenų, atsisakius sutarties, Prekių grąžinimas gali kainuoti brangiau nei įprastas siuntimas. Jei norite naudotis kurjerių paslaugomis, gali tekti siuntinį siųsti ant padėklo, o tai kainuoja brangiau nei įprastas pristatymas paštu.

§ 13 [2 priedas - Atšaukimo formos pavyzdys].(https://bioshi24.lt/regulation.php?file=att2 "Atsisiųsti dokumentą")

pixel