Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite iki -15% nuolaidą pirmajam pirkimui. < Registracija >
Nemokamas pristatymas iš 69,00 €

Parduotuvės taisyklės

AGB - BIOSHI S.A.

Taisyklės

§ 1. Apibrėžimai

  1. Taisyklės – šios Taisyklės, reglamentuojančios nuotoliniu būdu sudaromų pirkimo sutarčių per Internetinę Parduotuvę sąlygas, šių sutarčių vykdymo taisykles, nuotolinio pardavimo sutarties šalių teises ir pareigas bei pretenzijų tvarką. Elektroninių paslaugų teikimo srityje Taisyklės atitinkamai laikomos reglamentu, apie kurį kalbama 2002 m. liepos 18 d. Elektroninių paslaugų teikimo įstatymo 8 straipsnyje (consol. 2020 m., Žin., Nr. 344).
  2. Klientas – fizinis asmuo, turintis visišką veiksnumą, juridinis asmuo arba juridinio asmens neturinti organizacinė vienetė, kuriai įstatymas suteikia teisinį veiksnumą, sudaranti nuotolinio pardavimo sutartį su Pardavėju.
  3. Vartotojas – fizinis asmuo, atlikdamas teisinę veiklą su verslininku, kuri nėra tiesiogiai susijusi su jo ūkinė ar profesine veikla.
  4. Individualus verslininkas – fizinis asmuo, sudarantis nuotolinio pardavimo sutartį, tiesiogiai susijusią su jo ūkinės veiklos veikla, kai iš sutarties turinio matyti, kad ji neturi profesinio pobūdžio, kuris atsiranda, visų pirma, iš jo vykdomos ūkinės veiklos objekto, pateikto pagal Centrinių Ūkio Registrų ir Informacijos apie Ūkinę Veiklą įstatymą.
  5. Verslininkas – fizinis asmuo, juridinis asmuo arba juridinio asmens neturinti organizacinė vienetė, kuriai įstatymas suteikia teisinį veiksnumą, vykdanti ūkinę ar profesinę veiklą savo vardu.
  6. Pardavėjas:
    BIOSHI S.A.
    Tel.: +48 788 208 018
    E-Mail: info@bioshi24.lt
    NIP PL6762649713
    REGON 526170605
    Pardavėjo buveinės adresas: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków

  7. Internetinė Parduotuvė – internetinė svetainė, valdoma Pardavėjo, prieinama elektroniniais adresais: arkanasmaku.pl, per kurią Klientas gali gauti informaciją apie Prekę ir jos prieinamumą, įsigyti Prekę arba užsakyti paslaugos teikimą https://bioshi24.lt
  8. Nuotolinio pardavimo sutartis – Prekės pardavimo / Skaitmeninės paslaugos ar Skaitmeninio turinio tiekimo sutartis (jei taikoma), sudaroma per Internetinę Parduotuvę.
  9. Prekė – judamas daiktas, kurį Klientas gali įsigyti Internetinėje Parduotuvėje.
  10. Skaitmeninė paslauga – paslauga, leidžianti Vartotojui:
    10.1. kurti, apdoroti, saugoti arba prieiti prie duomenų skaitmenine forma;
    10.2. bendrinti skaitmeninius duomenis, kurie buvo pateikti arba sukurti Vartotojo ar kitų šios paslaugos naudotojų;
    10.3. kitus interaktyvius veiksmus naudojant duomenis.
  11. Skaitmeninis turinys – duomenys, sukurti ir pateikti skaitmenine forma.
  12. Internetinės Parduotuvės privatumo ir slapukų politika – dokumentas, nustatantis asmens duomenų tvarkymo ir slapukų taikymo taisykles. Privatumo ir slapukų politika prieinama adresu https://bioshi24.lt/lt/privacy-and-cookie-notice.
  13. Nuolatinė laikmena – medžiaga ar priemonė, leidžianti Klientui ar Pardavėjui saugoti informaciją, adresuotą tiesiogiai jam, taip, kad būtų galima pasiekti informaciją ateityje pakankamai ilgai, siekiant tikslų, kuriems ši informacija skirta, ir leidžianti atkurti saugomą informaciją nepakitusioje formoje, visų pirma el. paštas.
  14. Elektroninė užsakymo forma – Pardavėjo Klientui suteikiama elektroninė užsakymo pateikimo procedūra..
  15. Elektroninė pretenzijų form – Pardavėjo Klientui suteikiama elektroninė pretenzijų pateikimo procedūra; prieinama adresu: https://bioshi24.lt/lt/returns-open.html.
  16. Elektroninė skundų forma – Pardavėjo Klientui suteikiama elektroninė skundų pateikimo procedūra; prieinama adresu: https://bioshi24.lt/lt/rma-open.html.
  17. Užsakymo pateikimas – užsakymo patvirtinimas paspaudus Kliento mygtuką „Užsakau ir moku“, laikomas Kliento privalomu valios pareiškimu sudaryti nuotolinio pardavimo sutartį su Pardavėju..
  18. Paskyra – Kliento duomenų rinkinys, saugomas Internetinėje Parduotuvėje ir Pardavėjo informacinių technologijų sistemoje, susijęs su Kliento pateiktais užsakymais ir sudarytomis nuotolinio pardavimo sutartimis, kurio pagalba Klientas gali pateikti užsakymus, tinkamu metu juos atšaukti ar redaguoti bei sudaryti nuotolinio pardavimo sutartis.
  19. Užsakymo aptarnavimo arba Prekių vertinimas – subjektyvūs pasisakymai ir įvertinimai, pateikiami žvaigždutėmis nuo 1 iki 5.

§ 2. Bendrosios nuostatos

  1. Elektroninėmis priemonėmis teikiamų paslaugų rūšys ir apimtis:
    1.1. internetinių pirkimo sutarčių sudarymas – prekėms, parduodamoms Internetinėje Parduotuvėje;
    1.2. registracijos ir Paskyros naudojimosi taisyklės Internetinėje Parduotuvėje;
    1.3. atsiliepimų, komentarų ir vertinimų pateikimas – Klientas gali pateikti atsiliepimą arba komentarą apie savo užsakymą;
    1.4. el. laiškų siuntimas, kuriais Pardavėjas patvirtina užsakymo gavimą, galimą mokėjimo gavimą ir užsakymo priėmimą vykdymui.
  2. Internetinės Parduotuvės naudojimasis galimas tik tuo atveju, jeigu Kliento naudojama informacinė sistema atitinka šiuos minimalios technines reikalavimus:
    2.1. atitinkamos interneto naršyklės, naujausios versijos, pvz.:
    2.1.1. Firefox
    2.1.2. Chrome
    2.1.3. Microsoft Edge
    2.2. bet kuri programa PDF formato failų peržiūrai.
  3. Internetinės Parduotuvės svetainėse pateikta informacija, įskaitant prekių aprašymus ir kainas, yra tik kvietimas sudaryti sutartį Civilinio kodekso 1964 m. balandžio 23 d. 71 straipsnio (consol. 2022 m., Žin., Nr. 1360 su vėlesniais pakeitimais) prasme.
  4. Pardavėjas pateikia šias Taisykles kartu su Priedais per nuorodą, esančią pagrindiniame puslapyje, prieš sudarant nuotolinio pardavimo sutartį, jos metu bei po jos įvykdymo. Pirkėjas gali jas atsisiųsti ir paruošti spausdintą kopiją.
  5. Siekiant užtikrinti pranešimų ir duomenų perdavimo saugumą, susijusį su teikiamomis paslaugomis, Internetinė Parduotuvė taiko technines ir organizacines priemones, atitinkančias teikiamų paslaugų saugumo lygį, visų pirma priemones, skirtas neleisti neįgaliotų asmenų gauti ar keisti Internetu siunčiamus asmens duomenis.

§ 3. Užsakymai

  1. Užsakymą Internetinėje Parduotuvėje galima pateikti per Paskyrą arba pasirinkti pirkimą be registracijos, tokiu atveju sukuriama vidinė paskyra, pagal kurią Klientas gali sukurti Paskyrą. Vidinė paskyra palaikoma iki duomenų pašalinimo iš sistemos arba Paskyros blokavimo.
  2. Klientas pateikia užsakymą naudodamasis Elektronine užsakymo forma, prieinama viename iš Internetinės Parduotuvės puslapių.
  3. Po teisingo užsakymo pateikimo Kliento, Pardavėjas siunčia Klientui el. paštu informaciją apie pateiktą užsakymą. Ši informacija nėra Kliento pasiūlymo priėmimo patvirtinimas. Ji tik informuoja, kad Pardavėjas gavo užsakymą.
  4. Vėliau Pardavėjas tikrina, ar užsakymas gali būti priimtas vykdymui.
  5. Jeigu Pardavėjas priima Kliento užsakymą, jis elektroniniu būdu praneša apie užsakymo patvirtinimą vykdymui. Gavus tokį pareiškimą, tarp šalių sudaroma nuotolinio pardavimo sutartis.
  6. Užsakytų Prekių pasirinkimas atliekamas jas įdedant į krepšelį. Elektroninė užsakymo forma nurodo, kokias Prekes, kokia kaina ir kokiais kiekiais Klientas nori užsakyti į nurodytą vietą. Klientas atlieka reikiamus techninius veiksmus pagal rodomus pranešimus.
  7. Po visų būtinų duomenų pateikimo, bus parodyta užsakymo santrauka. Užsakymo santrauka apims informaciją apie: Pardavėjo identifikavimo duomenis, užsakymo objektą, vienetinę ir bendrą užsakytų Prekių kainą, įskaitant pristatymo ir kitus galimus mokesčius, pasirinktą mokėjimo būdą, pasirinktą pristatymo būdą, pristatymo laiką ir kaštus.
  8. Jeigu sutarties objektas yra Skaitmeninio turinio ar Skaitmeninės paslaugos tiekimas, kurie nėra įrašyti materialioje laikmenoje arba paslaugos, teikiamos elektroniniu būdu ar nuotoliniu būdu – Vartotojas papildomame žymimajame laukelyje, reikalingame užsakymui pateikti ir esančiame Elektroninėje užsakymo formoje, išreiškia šią sutikimą: „Sutinku su skaitmeninio turinio, kuris nėra įrašytas materialioje laikmenoje, tiekimu arba paslaugos teikimo pradžia iki 14 dienų nuo sutarties sudarymo ir suprantu, kad prarandu teisę atsisakyti sutarties“. Pardavėjas patvirtins šio sutikimo gavimą el. paštu.
  9. Užsakymo pateikimui būtina Elektroninėje užsakymo formoje pateikti privalomus asmens duomenis, priimti Taisyklių turinį ir išsiųsti užsakymą paspaudžiant mygtuką „Užsakau ir moku“.
    1. 9.1 Elektroninės užsakymo formos pateikimas Kliento laikomas privalomu valios pareiškimu sudaryti nuotolinio pardavimo sutartį, pagal šių Taisyklių turinį.
    2. 9.2 Nuotolinio pardavimo sutartis laikoma sudaryta nuo momento, kai Pardavėjas priima Elektroninę užsakymo formą, apie ką liudija Klientui pateiktas patvirtinimo pranešimas su užsakymo numeriu.
    3. 9.3 Sudarius nuotolinio pardavimo sutartį, Klientas gauna el. paštu užsakymo patvirtinimą, kuriame pateikiama: užsakymo priėmimo patvirtinimas, galutinis visų svarbių užsakymo elementų ir bendrųjų nuotolinio pardavimo sutarties sąlygų (Internetinės Parduotuvės Taisyklės su Priedais Nr. 1 ir 2) patvirtinimas, Pardavėjo duomenys, Pardavėjo atsakomybė už paslaugų kokybę, informacija apie Pardavėjo teikiamas paslaugas po pardavimo bei apie atsisakymo nuo sutarties būdą ir pasekmes. Instrukcija apie atsisakymą nuo sutarties pateikiama Priedą Nr. 1.
    4. 9.4 Iki Pardavėjo pradės vykdyti užsakymą:
      1. 9.4.1 Klientas gali pakeisti savo užsakymą naudodamasis techniniu sprendimu, esančiu Elektroninės užsakymo formos puslapyje, ir pakartotinai atlikdamas visą užsakymo pateikimo procesą. Užsakymo pakeitimas atliekamas pateikiant naują užsakymą, kuris pakeičia ankstesnį. Bet koks Kliento atliktas mokėjimas skaičiuojamas naujam užsakymui, o perteklius grąžinamas į tą banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
      2. 9.4.2 Klientas gali atšaukti savo užsakymą pasirinkdamas parinktį „atšaukti užsakymą“, esančią Elektroninės užsakymo formos puslapyje.
    5. 9.5 Jeigu Klientas atšaukia užsakymą, Pardavėjas per 3 darbo dienas grąžina gautą mokėjimą. Mokėjimas grąžinamas tuo pačiu būdu, kuriuo Klientas atliko mokėjimą.
    6. 9.6 Užsakymo vykdymo terminas yra nuo 1 iki 10 darbo dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
    7. 9.7 Internetinėje Parduotuvėje pasirinktos Prekės, kurių nėra sandėlyje vykdant užsakymą, gali būti pakeistos kitomis tos pačios rūšies, bet kitos markės Prekėmis.
    8. 9.8 Sudarant užsakymo prekių sąrašą, Klientas gali prie kiekvienos pasirinktos Prekės pažymėti parinktį „Priimu pakaitalus“. Apie pakaitalus naudotojas bus informuotas užsakymo vykdymo santraukoje, gautoje el. paštu. Naudotojas gali atsisakyti priimti pakaitalus.
    9. 9.9 Jeigu dalis užsakytų Prekių nėra prieinama, Pardavėjas įvykdo užsakymą dalimis, kiek tai įmanoma. Likusi dalis užsakymo atšaukiama, apie tai Klientas informuojamas el. paštu. Užsakymo dalis, kuri buvo įvykdyta, gali būti atsisakyta pagal § 6 Taisyklių nuostatas.
    10. 9.10 Jeigu Klientas pasirinko kitokį mokėjimo būdą nei pristatymo metu grynaisiais, užsakymo atšaukimo atveju Pardavėjas privalo per 14 dienų grąžinti Klientui sumokėtą sumą už atšauktą užsakymo dalį.
    11. 9.11 Visos Internetinėje Parduotuvėje nurodytos kainos yra galutinės (įskaitant PVM, kurio dydis priklauso nuo produkto pagal galiojančius teisės aktus, įskaitant 2004 m. kovo 11 d. Prekių ir paslaugų mokesčio įstatymą (consol. 2022 m., Žin., Nr. 931 su vėlesniais pakeitimais)).
    12. 9.12 Užsakymo pristatymo kaina priklauso nuo pristatymo būdo. Pasirinkus pristatymą, pristatymo kaina automatiškai pridedama prie užsakymo kainos.

    § 4. Mokėjimas

    1. Internetinė Parduotuvė siūlo galimybę atlikti mokėjimus avansu arba pristatymo metu (mokėjimas į sąskaitą po prekių pristatymo). Atsiskaitymo atidėtu terminu galimybė įmanoma tik individualiai susitarus su Pardavėju.
    2. Mokėjimą už Prekę galima atlikti pasirinktu būdu užsakymo pateikimo metu Elektroninėje užsakymo formoje.
    3. Šiuo metu Internetinėje Parduotuvėje prieinami avanso mokėjimo būdai yra nurodyti adresu: https://bioshi24.lt/lt/payments

    § 5. Pristatymas

    1. Elektroninėje užsakymo formoje Klientas pasirenka pristatymo būdą pažymėdamas atliktą pasirinkimą.
    2. Jeigu Klientas neatsiima Prekės, dėl ko prekė grąžinama Pardavėjui, Pardavėjas gali atsisakyti pardavimo sutarties po to, kai Klientas buvo įspėtas el. paštu, nurodytu pirkimo procese, atlikti sutartį. Atsisakymas nuo sutarties įvykdomas pateikiant Klientui pareiškimą el. paštu.
    3. Aprašytoje 2 punkte situacijoje Pardavėjas privalo nedelsiant grąžinti Klientui gautą mokėjimą už įsigytą Prekę.
    4. Šiuo metu Internetinėje Parduotuvėje prieinami pristatymo būdai yra nurodyti adresu: https://bioshi24.lt/lt/delivery

    § 6. Atsisakymas nuo sutarties – elektroninė grąžinimo forma

    1. Vartotojas, sudaręs nuotolinio pardavimo sutartį, gali per 14 dienų nuo jos sudarymo atsisakyti sutarties be priežasties nurodymo. Atsisakymo nuo nuotolinio pardavimo sutarties atveju sutartis laikoma nesudaryta.
    2. Teisė atsisakyti sutarties, remiantis šių Taisyklių 6 ir 7 punktais, taip pat priklauso individualiam verslininkui. Jeigu 6 ir 7 punktuose kalbama apie Vartotoją, tai taip pat taikoma individualiam verslininkui.
    3. Atsisakymo nuo sutarties atveju Vartotojas padengia tik tiesiogines Prekės grąžinimo išlaidas.
    4. Vartotojo pareiškimas turi aiškiai išreikšti jo valią atsisakyti sutarties, ypač Vartotojas gali:
      1. 4.1 pasinaudoti Internetinėje Parduotuvėje prieinama elektronine grąžinimo forma: https://bioshi24.lt/lt/returns-open.html.
      2. 4.2 atsisakyti sutarties naudodamasis atsisakymo nuo sutarties forma, esančia Priedą Nr. 2, ir išsiųsti ją Pardavėjo buveinės adresu;
      3. 4.3 Pardavėjas nedelsiant patvirtins Trvaliojoje laikmenoje, kad gavo pareiškimą atsisakyti sutarties, pateiktą nurodytais 4.1 ir 4.2 punktais.
    5. Laikotarpio laikymuisi pakanka pareiškimo išsiuntimo prieš jo pabaigą.
    6. Termino atsisakyti sutarties skaičiavimas prasideda:
      1. 6.1 sutartims, kurių vykdymo metu Pardavėjas perduoda daiktą, įpareigotas perleisti nuosavybę – nuo Prekės gavimo Vartotojo ar jo nurodyto trečiojo asmens, išskyrus vežėją, o jei sutartis:
        1. 6.1.1 apima kelis daiktus, kurie pristatomi atskirai, dalimis arba partijomis – nuo paskutinio daikto, dalies ar partijos gavimo;
        2. 6.1.2 remiasi periodišku daiktų tiekimu nustatytam laikui – nuo pirmojo daikto gavimo;
      2. 6.2 kitoms sutartims – nuo sutarties sudarymo dienos.
    7. Atsisakymo nuo sutarties pareiškimo forma (Priedas Nr. 2) ir informacija apie teisę atsisakyti sutarties (Priedas Nr. 1) pateikiama elektronine forma.
    8. Atsisakymo nuo skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos sutarties atveju Pardavėjas gali užkirsti Vartotojui kelią toliau naudotis skaitmeniniu turiniu ar skaitmenine paslauga, ypač neleisdamas Vartotojui prieigos prie skaitmeninio turinio ar paslaugos.
    9. Atsisakymo nuo skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos sutarties atveju Vartotojas įsipareigoja nustoti naudotis šiuo skaitmeniniu turiniu ar paslauga ir neperduoti jų tretiesiems asmenims.
    10. Teisė atsisakyti nuotolinio pardavimo sutarties netaikoma sutartims, nurodytoms 2014 m. gegužės 30 d. įstatymo (Žin., 2019 m., Nr. 134) dėl vartotojų teisių 38 straipsnyje, įskaitant sutartis:
      1. 10.1 dėl paslaugų teikimo, už kurias Vartotojas privalo sumokėti kainą, jei Pardavėjas visiškai įvykdė paslaugą aiškiai ir iš anksto sutikus Vartotojui, kuris buvo informuotas prieš paslaugos pradžią, kad po Pardavėjo įvykdymo jis praras teisę atsisakyti sutarties ir tai pripažino;
      2. 10.2 kur kaina arba atlygis priklauso nuo finansų rinkos svyravimų, kurių verslininkas nekontroliuoja ir kurie gali įvykti prieš atsisakymo termino pabaigą;
      3. 10.3 kurių objektas yra nepagamintas daiktas, pagamintas pagal Vartotojo specifikacijas arba skirtas jo individualiems poreikiams tenkinti;
      4. 10.4 kurių objektas yra daiktas, tiekiamas sandarioje pakuotėje, kurio negalima grąžinti po pakuotės atidarymo dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
      5. 10.5 kurių objektas yra garso ar vaizdo įrašai arba kompiuterinės programos, tiekiamos sandarioje pakuotėje, jei pakuotė atidaryta po pristatymo;
      6. 10.6 dėl skaitmeninio turinio tiekimo, kuris nėra pateiktas materialioje laikmenoje, už kurį Vartotojas privalo sumokėti kainą, jei Pardavėjas pradėjo teikti paslaugą aiškiai ir iš anksto sutikus Vartotojui, kuris buvo informuotas prieš paslaugos pradžią, kad po įvykdymo jis praras teisę atsisakyti sutarties ir tai pripažino;
      7. 10.7 kur objektas yra greitai gendantis daiktas arba trumpalaikio naudojimo, ir kur objektas po pristatymo dėl savo pobūdžio tampa neatskiriamai sujungtas su kitais daiktais;
      8. 10.8 dėl dienraščių, periodinių leidinių ar žurnalų tiekimo, išskyrus prenumeratos sutartį;
      9. 10.9 sudarytoms viešosios aukciono būdu;
      10. 10.10 dėl paslaugų teikimo apgyvendinimo srityje (išskyrus gyvenamiesiems tikslams), prekių pervežimo, automobilių nuomos, maitinimo, laisvalaikio, pramoginių, sportinių ar kultūrinių renginių paslaugų, jei sutartyje nurodyta paslaugos teikimo diena ar laikotarpis;
      11. 10.11 kur objektas yra alkoholinių gėrimų tiekimas, kurių kaina buvo sutarta pardavimo sutarties sudarymo metu, kurių pristatymas gali įvykti tik po 30 dienų ir kurių vertė priklauso nuo rinkos svyravimų, kuriuos verslininkas nekontroliuoja.
  10. § 7. Atsisakymo nuo sutarties pasekmės

    1. Pardavėjas per 14 dienų nuo pareiškimo apie atsisakymą nuo daikto pardavimo sutarties gavimo dienos grąžins Vartotojui visus jo atliktus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas, atitinkančias pigiausią Pardavėjo siūlomą pristatymo būdą.
      1. 1.1 Mokėjimo grąžinimas bus atliktas tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojo Vartotojas.
      2. 1.2 Jeigu Vartotojas, siekdamas pasinaudoti teisėmis atsisakyti sutarties, pasinaudos Elektronine grąžinimo forma, lėšos bus grąžintos pasirinktu būdu į Vartotojo nurodytą banko sąskaitą.
      3. 1.3 Jeigu Pardavėjas nepasiūlė pats atsiimti daikto iš Vartotojo, jis gali sulaikyti mokėjimo grąžinimą iki daikto grąžinimo arba Vartotojo pateikto siuntimo įrodymo gavimo, priklausomai nuo to, kuris įvykis įvyks anksčiau.
    2. Pardavėjas gali pasiūlyti Vartotojui, kad pats atsiimtų daiktą. Tačiau jei Pardavėjas tokios pasiūlos nepateikė, Vartotojas privalo grąžinti daiktą Pardavėjui (arba Pardavėjo įgaliotam asmeniui) nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo atsisakymo nuo sutarties dienos. Laikotarpio laikymuisi pakanka daikto išsiuntimo prieš jo pabaigą. Grąžinamą daiktą Vartotojas siunčia Pardavėjo buveinės adresu.
    3. Vartotojas atsako už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl jos naudojimo būdu, viršijančiu būtinybę nustatyti Prekės pobūdį, savybes ir veikimą.
    4. Vartotojas negali atsisakyti sutarties, jeigu skaitmeninis turinys arba skaitmeninė paslauga tiekiama mainais už kainos sumokėjimą, o skaitmeninio turinio arba skaitmeninės paslaugos neatitiktis su sutartimi yra nereikšminga.
    5. Pardavėjas gali reikalauti grąžinti materialią laikmeną, kurioje buvo pateiktas skaitmeninis turinys, per 14 dienų nuo Vartotojo pareiškimo apie atsisakymą nuo sutarties gavimo. Vartotojas grąžina laikmeną nedelsiant, Pardavėjo sąskaita.
    6. Pardavėjas privalo grąžinti kainą tik už dalį, atitinkančią skaitmeninio turinio arba skaitmeninės paslaugos neatitiktį su sutartimi bei už skaitmeninio turinio ar skaitmeninės paslaugos dalį, kurios tiekimas nebėra privalomas dėl atsisakymo nuo sutarties.

    § 8. Reklamacija

    1. Reklamaciją dėl prekės trūkumo arba prekės neatitikties nuotolinės prekybos sutarčiai galima pateikti:
      1. 1.1 per Elektroninę reklamacijos formą;
      2. 1.2 raštu į Pardavėjo buveinės adresą arba elektroniniu paštu adresu: info@bioshi24.lt
    2. Pateikime turi būti nurodyta, kokį trūkumą, Vartotojo nuomone, turi prekė, kokie reikalavimai yra keliami Pardavėjui, ir, jei įmanoma, pateikti dokumentaciją dėl nurodyto trūkumo bei pateikti pirkimo prekių įrodymą Internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas privalo atsakyti į reklamaciją per 14 dienų nuo jos gavimo dienos. Jei atsakymo per nurodytą terminą nepateikė, laikoma, kad reklamacija pripažinta. Atsakymas į reklamaciją Pardavėjo pateikiamas Vartotojui raštu arba Trvalioje laikmenoje.
    3. Veiksmai, kurių turi imtis Vartotojas pateikdamas reklamaciją, įskaitant reklamacijos pateikimo Pardavėjui būdą, nurodyti atskiruose Elektroninės reklamacijos formos etapuose.
    4. Jei Pardavėjas pripažins reklamaciją pagrįsta, mainymo, taisymo, įskaitant su prekių reklamacija susijusias siuntimo išlaidas, sąnaudas padengia Pardavėjas.
    5. Pardavėjas atsako Vartotojui, taip pat Individualiam verslininkui už prekės neatitikimą nuotolinės prekybos sutarčiai remiantis 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymu.
      1. 5.1 Pardavėjas atsako už prekės neatitikimą nuotolinės prekybos sutarčiai, egzistuojantį ją pristatymo momentu ir atsiskleidusį per dvejus metus nuo šio momento, nebent Pardavėjo nurodytas prekės galiojimo terminas yra ilgesnis.
      2. 5.2 Pardavėjas atlieka prekės taisymą arba pakeitimą per 14 dienų nuo reklamacijos pripažinimo. Taisymo arba pakeitimo sąnaudas, įskaitant pašto, transportavimo, darbo jėgos ir medžiagų išlaidas, padengia Pardavėjas.
      3. 5.3 Vartotojas suteikia Pardavėjui prekę, kuriai taikomas taisymas ar keitimas. Pardavėjas atsiima prekę savo sąskaita.
    6. Pardavėjas privalo tiekti prekes be defektų ir atsako Individualiam verslininkui už įsigytos prekės trūkumus pagal Civilinį kodeksą.
    7. Skaitmeninio turinio arba skaitmeninės paslaugos teikimas Vartotojui arba Individualiam verslininkui vykdomas pagal 2014 m. gegužės 30 d. Vartotojų teisių įstatymo nuostatas.
      1. 7.1 Skaitmeninis turinys laikomas pateiktu tuo momentu, kai skaitmeninis turinys arba priemonė, leidžianti prieigą prie skaitmeninio turinio ar jo atsisiuntimą, buvo suteikta Vartotojui arba fiziniam ar virtualiam įrenginiui, kurį Vartotojas pats pasirinko šiam tikslui, arba kai Vartotojas arba toks įrenginys gavo prieigą prie jo.
      2. 7.2 Skaitmeninė paslauga laikoma pateikta tuo momentu, kai Vartotojas arba fizinis ar virtualus įrenginys, kurį Vartotojas pats pasirinko šiam tikslui, gavo prieigą prie jos.
      3. 7.3 Pardavėjas per 21 dieną nuo Vartotojo pranešimo apie neatitikimą sutarties reikalavimams, be neproporcingų nepatogumų Vartotojui, atsižvelgdamas į jų pobūdį ir paskirtį, įgyvendina skaitmeninio turinio arba skaitmeninės paslaugos sutarties atitiktį. Skaitmeninio turinio arba skaitmeninės paslaugos atitikties užtikrinimo sąnaudas padengia Pardavėjas.

    § 9. Atsiliepimai

    1. Atsiliepimą dėl užsakymo aptarnavimo arba dėl Prekės galima pateikti lankantis Internetinėje parduotuvėje, paspaudus ant sąsajos šalia Prekės arba paspaudus nuorodą, esančią el. laiške. Atsiliepimo pateikimas yra savanoriškas ir nemokamas. Vienam užsakymui Vartotojas gali pateikti tik vieną tokį Atsiliepimą.
    2. Pateikdamas Atsiliepimą, Vartotojas gali suteikti įvertinimą žvaigždutėmis nuo 1 iki 5 bei pridėti rašytinį komentarą, ribotą iki 65 535 žodžių.
    3. Įvertinimai saugomi ir viešai pateikiami Internetinėje parduotuvėje, taip pat interneto svetainėse https://zaufaneopinie.idosell.com ir https://trustedreviews.idosell.com
    4. Pardavėjas tikrina Atsiliepimus naudodamasis el. pašto adresu, kuris buvo panaudotas vykdant konkretaus Prekės pirkimo procesą. Atsiliepimas, pateiktas asmens, naudojusio el. paštą, kuris buvo naudojamas pirkimo procese, Internetinėje parduotuvėje žymimas komentaru „atsiliepimas patvirtintas pirkimu“. Kiti Atsiliepimai žymimi kaip „atsiliepimas nepatvirtintas pirkimu“.
    5. Pardavėjas gali skelbti Atsiliepimus apie tam tikrą Prekę iš kitų savo Internetinių parduotuvių..
    6. Pardavėjas nekeičia Atsiliepimų turinio ar suteiktų žvaigždžių.
    7. Vartotojas vienas pats atsako už teiginius, pateiktus Atsiliepime. Pardavėjas turi teisę pašalinti Atsiliepimą pagal įstatymų nuostatas ir šio Reglamento sąlygas.
    8. Draudžiama skelbti turinį, kuriame pateikiama neteisinga, klaidinanti, vulgari, agresyvi, įžeidžiančio pobūdžio informacija arba akivaizdžiai prieštaraujanti geroms manieroms. Draudžiama skelbti neteisėtą turinį, pažeidžiantį trečiųjų asmenų teises ar sudarantį nesąžiningos konkurencijos veiką.
    9. Vartotojas įsipareigoja neskelbti turinio, kuriame pateikiamos nuorodos į išorines interneto svetaines, turinčias reklaminį ar promo pobūdį, arba kuriame pateikiami trečiųjų asmenų asmens duomenys.
    10. Pagal aiškų Vartotojo prašymą, Atsiliepimo turinys gali būti paslėptas nuo kitų Parduotuvės vartotojų, tačiau suteiktas įvertinimas žvaigždutėmis vis tiek įtraukiamas į bendrą Parduotuvės ir Prekės įvertinimą.

    § 10. Intelektinė nuosavybė

    1. Vartotojas pareiškia, kad jam nepriklauso jokios teisės, įskaitant autorių teises ar gretutines teises, susijusias su jo pateiktais Įvertinimais ir komentarais, išskyrus teisę naudotis Internetine parduotuve pagal Reglamento nuostatas. Vartotojas neturi teisės jokiu būdu įrašyti, kopijuoti, platinti, viešinti ar kitaip skleisti turinio, nebent tokia teisė nustatyta įstatymuose ar Reglamente.
    2. Vartotojas neturi teisės bet kokiu būdu kištis į turinį, ypač neturi teisės keisti turinio, struktūros, formos, grafikos, veikimo mechanizmo ar kitų Internetinės parduotuvės elementų.
    3. Pateikdamas Atsiliepimus Internetinėje parduotuvėje, kurie laikomi kūriniais pagal 1994 m. vasario 4 d. Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą, Vartotojas suteikia Pardavėjui neišimtinę, nemokamą, laiko ir teritorijos apribojimų neturinčią licenciją naudotis šiais kūriniais, su teise suteikti sublicencijas, įskaitant viešą kūrinio paskelbimą taip, kad kiekvienas galėtų prie jo prieiti pasirinktoje vietoje ir laiku (Internetas). Licencija suteikiama visose eksploatavimo srityse, žinomose licencijos suteikimo metu, ypač šiose eksploatavimo srityse:
      1. 3.1. Kūrinio įrašymas ir kopijavimas bet kokia technika – įskaitant spaudos, reprografijos, magnetinio įrašo, skaitmeniniu būdu, t. y. naudojant bet kokias technologijas bet kuriame audiovizualiniame ar vizualiniame įrenginyje, įskaitant audiovizualinius diskus, CD, kompiuterio diską, multimedijų tinklus, įskaitant internetą bei susijusias interneto paslaugas, taip pat kopijavimas, įrašymas, naudojimas internete, reklamoje, elektroninio įrašo dauginimas kompiuterio atmintyje bei vidiniuose ir išoriniuose tinkluose.
      2. 3.2. Visos arba dalies kūrinio, bet kurio elemento naudojimas, su galimybe modifikuoti pagal internetinės terpės pobūdį – visuose leidiniuose, ypač internetiniuose, skaitmeniniuose, biuleteniuose ir informacinėse priemonėse, savarankiškai arba kartu su kitais kūriniais ar jų fragmentais; naudojimas visą ar dalį kūrinio reklamai ir rinkodarai, įskaitant audiovizualinę, audio ar medijinę reklamą.
      3. 3.3. Originalo ar kopijų, kuriose įrašytas kūrinys, apyvarta – originalo ar kopijų pateikimas į apyvartą, nuoma, nuoma arba paskolinimas.
      4. 3.4. Kūrinio skleidimas kitais būdais nei nurodyta aukščiau – viešas atlikimas, eksponavimas, rodymas, atkūrimas, transliavimas ir perdavimas, taip pat viešas paskelbimas taip, kad kiekvienas galėtų prie jo prieiti pasirinktoje vietoje ir laiku.
      5. 3.5. Kūrinio naudojimas reklamos ir rinkodaros tikslais.
    4. Vartotojo paskyros ar Atsiliepimo, pateikto pagal 9 skirsnio 8 punktą, ištrynimas neturi įtakos aukščiau minėtos licencijos galiojimui.

    § 11. Galutinės nuostatos

    1. Šios Naudojimosi sąlygos įsigalioja nuo 2023 m. sausio 4 d.
    2. Jei kokia nors šio Reglamento nuostata bus pakeista arba panaikinta kompetentingo organo ar teismo sprendimu, likusios nuostatos išlieka galiojančios ir įpareigoja tiek Pardavėją, tiek Vartotoją.
    3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šį reglamentą. Visos sutartys, sudarytos iki naujo reglamento įsigaliojimo dienos, vykdomos pagal reglamentą, galiojusį sutarties sudarymo dieną.
    4. Teisė, taikoma visų su Reglamentu susijusių ginčų sprendimui, yra Lenkijos teisė.
    5. Bet kokie ginčai, kilę vykdant arba susiję su Paslaugos teikimu, šalys įsipareigoja spręsti per tarpusavio derybas arba mediaciją, o nesant susitarimo, ginčai bus perduoti nagrinėti teismui, turinčiam jurisdikciją pagal Pardavėjo buveinės vietą.
    6. Vartotojas, esantis Konsumentu, taip pat gali pasinaudoti alternatyviais ginčų sprendimo būdais ir reikalavimų pareiškimo galimybėmis. Visą informaciją apie alternatyvius ginčų sprendimo būdus ir reikalavimų pareiškimą galima rasti Lenkijos Konkurencijos ir Vartotojų apsaugos tarnybos tinklalapyje: www.uokik.gov.pl . Vienu metu informuojama, kad šie procesai yra savanoriški ir abi šalys turi duoti sutikimą dalyvauti.
    7. Pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013, 2013 m. gegužės 21 d., informuojame, kad adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr prieinama internetinė platforma ginčų sprendimui tarp vartotojų ir įmonių ES lygmeniu (ODR platforma). ODR platforma yra interneto svetainė su kompleksinio aptarnavimo punktu vartotojams ir įmonėms, siekiančioms ne teismo būdu išspręsti ginčus, kylančius iš internetinės pardavimo sutarties ar paslaugų teikimo sutarties.

    § 12. Priedas Nr. 1 – Informacija apie teisę atsisakyti sutarties

    1. Teisė atsisakyti sutarties šiomis sąlygomis priklauso Vartotojui ir Individualiam Verslininkui. Jūs turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų nuo jos sudarymo be jokios priežasties nurodymo. Terminas atsisakyti sutarties baigiasi praėjus 14 dienų:
      1. 1.1. sudarant prekių pardavimo sutartį – nuo dienos, kai Jūs įgijote prekių nuosavybę arba kai trečioji šalis, ne transporto paslaugų teikėjas, kurį nurodėte, įgijo prekių nuosavybę;
      2. 1.2. sudarant sutartį, kuria įsipareigojama perduoti nuosavybė kelioms prekėms, kurios tiekiamos atskirai – nuo dienos, kai Jūs arba trečioji šalis, ne transporto paslaugų teikėjas, nurodytas Jūsų, įgijo paskutinės prekės nuosavybę;
      3. 1.3. sudarant sutartį, kuria įsipareigojama perduoti nuosavybę partijomis arba dalimis tiekiamoms prekėms – nuo dienos, kai Jūs arba trečioji šalis, ne transporto paslaugų teikėjas, nurodytas Jūsų, įgijo paskutinės partijos arba dalies nuosavybę;
      4. 1.4. sudarant sutartis dėl prekių reguliaraus tiekimo nustatytam laikotarpiui – nuo dienos, kai Jūs arba trečioji šalis, ne transporto paslaugų teikėjas, nurodytas Jūsų, įgijo pirmosios prekės nuosavybę;
      5. 1.5. sudarant sutartis, kurių objektas yra paslaugos arba skaitmeninės turinio teikimas, nepateikiamas materialioje laikmenoje – nuo sutarties sudarymo dienos.
    2. Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, privalote pranešti mums: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, E-Mail: info@bioshi24.lt, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties aiškiu pareiškimu (pvz., raštu, faksu arba elektroniniu paštu).
    3. Galite pasinaudoti atsisakymo formos šablonu, tačiau tai nėra privaloma.
    4. Taip pat galite užpildyti Elektroninę grąžinimo formą, esančią internetinėje parduotuvėje: https://bioshi24.lt/lt/returns-open.html. Jei pasinaudosite šia galimybe, nedelsdami atsiųsime Jums patvirtinimą apie atsisakymo pareiškimą patvarioje laikmenoje.
    5. Norint išlaikyti terminą atsisakyti sutarties, pakanka, kad apie savo sprendimą atsisakyti sutarties praneštumėte iki termino pabaigos.
    6. Atsisakius šios sutarties, grąžinsime Jums visus gautus mokėjimus, įskaitant prekių pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, kylančias pasirinkus kitokį pristatymo būdą nei pigiausias standartinis), nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kai gavome Jūsų pranešimą apie teisės atsisakyti sutarties įgyvendinimą. Mokėjimai bus grąžinti tokiu pačiu būdu, kokiu buvo atliktas pirminis mokėjimas, nebent aiškiai sutikote su kita tvarka.
    7. Sudarant sutartis, kuriomis įsipareigojama perduoti nuosavybę prekėms, jei nepasiūlėme prekių atsiėmimo atsisakymo atveju, galime sulaikyti mokėjimo grąžinimą iki prekės gavimo arba kol gausime įrodymą apie jos išsiuntimą, priklausomai nuo to, kas įvyks anksčiau.
    8. Grąžinamą prekę prašome siųsti adresu: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, Zawada Uszewska 204, 32-865 Zawada Uszewska nedelsdami, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kai pranešėte apie atsisakymą sutarties. Terminas laikomas išlaikytu, jei prekę išsiųsite iki 14 dienų termino pabaigos. Jūs turėsite padengti tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas.
    9. Atsižvelgiant į prekės svorį ir matmenis, atsisakius sutarties, jos siuntimas gali kainuoti brangiau nei įprasta pašto siunta. Jei norite pasinaudoti kurjerių paslaugomis, gali prireikti siuntą siųsti ant padėklo (pallet), kuris yra brangesnis nei įprasta pašto siunta.

    § 13. Priedas Nr. 2 – Atsisakymo sutarties forma (šablonas)

    pixel
Real customers reviews
4.7 / 5.0 111 reviews